Salam Pembuka Bicara


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sabtu, 28 November 2009

Coming Soon

Tadi gi Taiping Sentral, aku ada survey kasut untuk pakai kuliah and pbs tahun depan (gile semangat nak start kuliah..hehehe)..Ok la not bad cantik-cantik la jugak design yang latest nie..Trend sekarang banyak wedges..Macam-macam style ada, aku pun tak terkecuali dari membeli wedges..Wedges putih yang aku ada sekarang nie aku beli kat SOGO KL..Tapi pakai 3, 4 kali aku dah tak mau pakai coz akak lenguh kaki aku nie..Balik aritu pun dari maktab ke puduraya aku pakai flip flops jea yang aku beli kat Alamanda, senang, mudah dan senang aku nak melangkah meredah beratus-ratus manusia kat puduraya tuhh, tambah-tambah sekarang ni selalu hujan..huhu

Sem ni aku ada 3 pasang flatt shoes dan 1 heel..(tak masuk yang sem lepas lagi..hehe) Normally aku gi kuliah hanya pakai flatt shoes jea, xlarat aku nak pakai heel gi kuliah..Mau patah pinggang aku pakai heel naik turun bukit..hehe..So next year aku ingat nak beli 2 flatt shoes, 1 heel, 2 peep toe shoe..Yang heel tu aku nak pakai time wat pbs dengan heel aku yang lama..Heel aku yang lama tu masih elok ok..aku baru pakai 3 kali jea then aku simpan jea dalam kotak..=p..So apa pendapat korang ok tak??=p





P/s : Gambar-gambar nie sume aku Google jea..=p

0 ulasan: