Salam Pembuka Bicara


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, 29 November 2009

Novel Oh Novel

Cuti semester ni banyak masa terluang aku dihabiskan dengan membaca novel..Memang keja gila bila aku sanggup duduk dalam bilik berjam-jam lamanya..Tapi minat baca novel ney bukan aku sowg jea dalam umah ni tapi mak, along dan SIL aku pun ada minat yang sama cam aku jgk...baguskan?? Boleh share story sama-sama..ahaks..

FYI along dan SIL aku ada wat koleksi novel-novel nie sume..especially my SIL yang memang akan beli novel tiap kali ada yang baru kuar..Bagus-bagus nanti boleh la kita tukar-tukar..=p
My favourite novelist ialah Aisya Sofea, Nia Azalea, Norhayati Berahim, Syarifah Abu Saleem, Anis Ayuni,dan Damya Hanna..Dowg ney antara favourite aku..Story dowg sume best-best bila kita baca..Sekarang along aku try beli novel dari novelist Aida Adriani dan Durrah Fatiha..Novel dowg aku belum baca lagi tapi akan dibaca tak lama lagi..=)

P/s : Sekarang aku sibuk baca novel Hati Yang Terusik by Nia Azalea..Mak aku dah abis baca novel Rela Ku Menanti dan sekarang tengah baca kat ruang tamu novel Ilham di Hati..Pas ney aku nak baca Rela Ku Menanti, Lafazkan Cintamu, Ilham Di Hati, Seteguh Cinta dan satu lagi aku dah tak ingat tajuk apa..(novel ney kakak aku tengah baca)..















0 ulasan: