Salam Pembuka Bicara


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, 29 November 2009

Hari Menghargai Flora Dan Fauna

Pelik tak tajuk entri aku nie?? Tak pelik pun aku rasa sebabnya ini yang aku lalui hari ini, jadi aku namakan hari ini sebagai "Hari Menghargai Flora Dan Fauna"=)
Ok la, pagi tadi aku temankan family along aku ke Zoo Taiping..Actually along aku call dan sms aku semalam ajak aku temaankan dia dan BIL aku bawa anak-anaknya ke Zoo Taiping..Yela anak-anak dia pun dah besar so bestla skit bawa dowg dekat dengan flora dan fauna nie..wah gitu..hehe..

Memandangkan aku pun tak de wat apa-apa so aku pun agree nak join dowg..BIL aku yang bayarkan tiket so aku tumpang sekaki..~wink..Ok la not bad, ramai jugak orang datang ke zoo arini, maybe cuti sekolah so meriah la skit zoo nie..hehe..Then pas abis melawat zoo, kitaowg pun gi Maxwell Hills@ Bukit Larut..Anak sedara aku nie pantang tengok air, (kat Maxwell Hill ada air terjun) so BIL la aku pun suh la anak-anak dia mandi kat situ. Apalagi bersorak sakan la itu budak-budak..hehe..Then pas mandi-manda di air terjun, kiraowg pergi Taiping Sentral plak..Kat TS ada pameran bunga orkid, so my BIL excited nak gi tengok..Masuk TS pergi makan kat food court dan sambil-sambil makan tu BIL aku lepaskan anak-anaknya main kat playground..Then abis makan singgah plak kat Outlet McD beli aiskrim..makan dan makan..hehe
Pas tu baru la gi memborong bunga orkid..Aku dah tak larat nak follow along dan my BIL so aku dan Nisha just lepak dalam keta BIL sementara menunggu dowg borong bunga Orkid..Itu sachee cerita aku hari ini..=)























0 ulasan: